Kossor i centrala Tyresö?

MissFideli

Trådstartare
27819602.jpg

27819603.jpg

27819604.jpg

Sv: Kossor i centrala Tyresö?

Vad modig hon ser ut!
Sammy här hemma vill helst bli buren under hela promenaden. Får se om det blir bättre efter att han har fått tillgång till fri utevistelse i sommar, kanske gaskar upp sig lite då. :D

Yoga älskar att vara ute, hon skulle nog helst vilja vara ute dagligen. Inte ett dugg rädd, aldrig varit. Aldrig krupit runt eller nått.

Jättefin är hon!
Fick inte Abbie följa med?

Nej, jag ville se hur Yoga betedde sig först. Eftersom man aldrig vet med henne så tog jag det säkra före det osäkra. Abbie har bara varit ute en gång, då i rastgård, och vågade inte gå på gräset :D , så det blir lite jobbigt att ha med båda som är så olika. Ska ta ut Abbie själv nån gång, men hon tycker inte det är lika kul som mamma katt.

Nog en väldigt bra idé att ta en i taget som man kan koncentrera sig på. Det är mkt imponerande om man reder ut två samtidigt.

Första och enda gången jag provat med mina två kom vi inte längre än ut i trapphuset då båda katterna försvann in i min jackärm och hjärtskärande, skrikande vägrade komma ut.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
168
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
388
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka