Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad modig hon ser ut!
Sammy här hemma vill helst bli buren under hela promenaden. Får se om det blir bättre efter att han har fått tillgång till fri utevistelse i sommar, kanske gaskar upp sig lite då.
Nej, jag ville se hur Yoga betedde sig först. Eftersom man aldrig vet med henne så tog jag det säkra före det osäkra. Abbie har bara varit ute en gång, då i rastgård, och vågade inte gå på gräset , så det blir lite jobbigt att ha med båda som är så olika. Ska ta ut Abbie själv nån gång, men hon tycker inte det är lika kul som mamma katt.
Nog en väldigt bra idé att ta en i taget som man kan koncentrera sig på. Det är mkt imponerande om man reder ut två samtidigt.
Första och enda gången jag provat med mina två kom vi inte längre än ut i trapphuset då båda katterna försvann in i min jackärm och hjärtskärande, skrikande vägrade komma ut.
Hästnyheter Jag misstänker att hon menar en sorts grusväg som jag bara sett i Göteborg och söderut, typ mjukt rullgrus? Inte kul att cykla på tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.