Korsningsföl prissättning

SmultronsLimana

Trådstartare
Hej! Har ett varmblodssto som blev tjuvbetäckt av en arabhingst (icke godkänd) i somras, fölet ska säljas men jag vet inte vad jag ska sätta för pris i annonsen.
Så vad tror ni, vad är ett rimligt pris?

Jag hade nog prissatt den för 10 000 "förhandlingsbart pris" och ev givit bort den om magkänslan känns rätt om någon är intresserad. Ev. begärt upp till 5000kr för att täcka lite omkostnader

Tror ett sådant föl kan vara svårt att sälja, samtidigt vill man ju ändå att den hamnar hos nån vettig

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 085
Senast: Strandad
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 722
Senast: MissFideli
·
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19...
2
Svar
30
· Visningar
1 838
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka