Korsdrag i Travianbyarna

Så perfekt att sitta hemma, spela, dona med akvarierna och ändå njuta av solskenet utanför.

Jag har köpt ett miniväxthus att förodla i. Vi får se, vad jag vågar testa... Det blir nog lite av varje... Bara för att jag KAN. Sen om jag kan komma ihåg att vattna... DET är en annan femma.

Mjaha... satt o såsade vid TV och dator till halvfyra, då ansåg jag att jag skulle iväg till apoteket o köpa alvedon, ta vägen förbi espressohouse hämta cappuccino to go och svänga in på lilla coop o köpa ägg... Det blev en påse tortillachips 10 kronor också...

I kväll blir det nog omelett... med bacon, DET var länge sen...

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 594
Senast: hollypolly
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama