Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev andra turen i livet med mig och Tinkern i vagnen. Mycket bättre idag. Går stadigt till vänster, fast jag förklarat att det är höger trafik i Sverige. Inte lätt. Skrittade tre och en halv kilometer och svängarna tog hon fint utan att hetsa upp sig. Duktig kicka!
Tränade Indra med sadel och träns igen. På pressening. Jättestor i gummi som inte går att hoppa över. Kom faktiskt efter mig efter bara någon minut. Nöjd med henne också. Tålamod med sadeln. Hon vill inte att man grejar med stigbyglarna och slänger dem upp och ned. Så jag fortsätter en stund till...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var första gången det gick lite lugnare i vagnen. Lite fram o tillbaka på vägen fortfarande, men inget rusande, kast åt sidan eller...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: indra2012
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle skriva något om veckans ridlektioner... Min ridskola har redan börjat sin termin, men rent...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Tänkte höra med er som har mer erfarenhet av ledproblem än jag, vad ni tror om framtidsutsikterna för den här hästen...
2
Svar
38
· Visningar
7 339
Senast: Ingela_S
·
Körning För några veckor sedan råkade jag och hästen ut för en körolycka på träning i ridhus. Hästen stannade mitt under träningen (konkörning)...
Svar
16
· Visningar
2 293
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama