körlicens..

Sv: körlicens..

det beror väl på vilken typ av licens det är väl? jag har för mig att det är skillnad på priserna på t ex b och e licens, men ja är inte helt hundra :smirk:

tror att det var 900 för licensen sedan tror jag det var 800 el nått sånt för den obligatoriska försäkringen.

Det kostar för övrigt lika mycket vare sig man har enbart tränarlicens eller både kör-/rid- och tränarlicens.

Det kostar för övrigt lika mycket vare sig man har enbart tränarlicens eller både kör-/rid- och tränarlicens.

vadå? kostar d inge mer om man har 2 licenser än om man har 1?
Jag har ju b-tränar, kör och monté. betalar ja bara för en då?

Du har EN licens med flera behörigheter i.

Men visst är det bra att det inte kostar mer att ha behörighet att köra och rida än att "bara" ha behörighet att träna. :idea:

Du har EN licens med flera behörigheter i.

Men visst är det bra att det inte kostar mer att ha behörighet att köra och rida än att "bara" ha behörighet att träna. :idea:

Betalar man alltså bara för en försäkring också? Det borde väl vara 2 olika?

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sex nya deltagare från trav- och galoppsporten får via ATG Talang möjlighet att boosta sin satsning mot toppen i sin respektive sport...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka