körhandskar

Sv: körhandskar

Jag har ett par som heter Roeckl Light&Grip. De var inte så dyra, ca 200 kr tror jag. Inte läder förstås. Jag har haft dom flera år nu och de håller än och bra grepp också. Fast de är inte så varma förstås, var och träna förra veckan när det var svinkallt här och då fick jag ta ett par vanliga vantar vilket resulterade i att tränaren klagade på att jag tog nya tömtag hela tiden. men, men, jag frös i alla fall inte om händerna. Jag får väl också träna på att knipa on tömmen ordentligt

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 575
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 214
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här med att prioritera, hur gör man när saker som jag vill eller behöver göra är lika viktiga/oviktiga? Jag vet faktiskt inte. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 960
Körning Med senaste selen följde ett par tömmar i antiglidmaterial, mycket liknande de som DO säljer och de som följer mer deras Duo. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 458
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka