En film från i helgen när jag och en vän var ute och körde med Isak och hade Felix som handhäst
Åhhh hur gör man sådär med filmerna?? slowmotion och musik?=) skulle vilja testa ja med=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En film från i helgen när jag och en vän var ute och körde med Isak och hade Felix som handhäst
Åhhh hur gör man sådär med filmerna?? slowmotion och musik?=) skulle vilja testa ja med=)
Hej igen! Nu var det längesedan jag skrev här, men jag läser om allt ni gör
Jättemysig video @Pallen
Jag och L har varit ute och kört i två dagar nu och det är himla mysigt. Dessutom blir jag fortfarande fascinerad över vad bra han är på rösthjälperna. Jag häpnas varje gång han gör något på bara rösten, utan hjälp av töm eller pisk, ändå borde jag vara van kan man tycka. Jag har ju ändå utbildat honom själv Trevligt är det i alla fall
Det där lät inte kul men grattis till den lille, hoppas du orkar glädjas lite åt den trots alla tråkigheterHär har vi haft en tung vår
Den 18 mars ställdes hela tävlingssäsongen 2015 in då tävlingsponnyn fick fång..tio dagar före årets första tävling. Boxvila och Butta blev det istället..
Som om det sen inte skulle vara tillräckligt så skrevs jag in på en sjukhusvistelse 20 mil hemifrån under 4 veckor och fick lämna både nysjuk fångponny OCH högdräktig ponny hemma...vilket kändes rätt nervöst kan jag avslöja.
Nu är ponnyn iaf piggare och snart redo för ett glukostest, vi misstänker nämligen att hon är en EMS-ponny.
Rätt odräglig är hon tyvärr, inte van att bara gå i hage med den toppenkontitionen hon hade vid fånganfallet..hon förvandlades till en huggorm under boxvilan på 16 dagar.
Den 29 april skrevs jag ut från sjukhuset och den 9 maj kl 01 kom denna lilla krabat till världen:
Så det känns inte som om det blir så mkt körning just nu....å jag saknar det väldans ..
Imorgon ska jag och ponnyn åka och ta en lektion! Ska bli så kul och jag var ju tvungen att åka lite runt runt idag för att inte vara helt bortkomna när vi kommer på plats imorgon