Tänkte... kan du inte köpa ett såntdär sätesskydd man har till bilsätet till hundar och trä på??
Lätt att spola av å allt=)
Ja, kanske det Får kolla på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte... kan du inte köpa ett såntdär sätesskydd man har till bilsätet till hundar och trä på??
Lätt att spola av å allt=)
Jag noterade även en av baksidorna med körningen idag. Man blir jättesmutsig!
Lägg en gummimatta i botten på korgen?
Min ena vagn har nätkorg, och utan mattan som ligger där så skulle jag se ut som en lerhög hela jag efter varje körtur vår & höst
Ser att du kör baucher bett, tycker du det fungerar bra? Har ett sådant på väg hem till mig med som jag tänkte pröva på Crut då han inte verkar helt nöjd med sitt nuvarande.
Hur hade ni gjort i detta läget. har ju fått hem en underbar nordis, Hon har varit jättemycket körd med all sköns olika redskap och vagnar, men det är 15 år sedan hon kördes sist. Hon är 20 nu. Ska man börja om från början, eller vågar man chansa och köra direkt.
Jag som är lite feg gällande körningen hade nog börjat från början. Med den skillnaden att man om det verkar funka kan gå fortare fram än annars.
Står lite i valet och kvalet om jag ska köpa en mindre vagn! Isaks nuvarande har alltid känts liiite på gränsen till stor. Har insett att jag ändå inte kommer komma ut och tävla på ett bra tag. Ska prova en på torsdag i grannstallet så hoppas att den passar
@Mli
(tagen i nedförsbacke)
Somsagt har denna alltid känts lite på gränsen till för stor. Men är kluven!