Köra bil efter op

Beet

Trådstartare
Jag opererades natten mot söndagen för blindtarmen. Mår hyfsat bra, men är så fruktansvärt rastlös. Åkte hem från sjukhuset igår eftermiddag. Jag undrar om ni tror det är okej att köra bil idag? Jag skulle vilja åka till min kompis som bor ca: 15 min från mig. Bara få komma iväg och få lite sällskap, samtidigt som jag ligger i soffan och bara tar det lugnt.

Vad tror ni? Är jag dum som ens tänker tanken? Jag känner mig inte dålig på något sätt förutom att titthålssåren gör lite ont och stramar.

/ Beet
 
Sv: Köra bil efter op

Känner du dig ok så varför inte? Ta en sväng runt parkeringen först och känns det ok då är det väl bara att köra. :)
 
Sv: Köra bil efter op

Sålänge du inte äter någon medicin som är strikt förbjuden vid bilkörning så är det väl OK :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 068
Senast: tott
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej, Jag är i en fruktansvärt jobbig sits, och jag känner att jag måste omplacera min ena hund. För hennes skull. Jag har 2 hundar...
Svar
9
· Visningar
3 343
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp