De har ju visat grafik på hur hindren ska tas? O noga påpekat att portarna ska tas i bokstavsordning.. svårt att göra det mycket tydligare tror jag.

Om man inte kan göra livegrafik, så varför inte stooooora markeringar på hindren, typ rött först gult sedan grönt därefter etc.

Jag ser iaf inte portarna på tv och grafiken är uppifrån vilket blir svårt att ändra om när det är på marknivå.

Men jag får väl acceptera att det här är en trist tävlingsgren för mig. :)

Blir så himla sugen på att köra när jag ser det här, och är rätt nöjd över att jag bara kommer ha en häst att hålla koll på i framtiden (har provat fyrspann i ridhus, det var inte det lättaste!).

Kommentatorerna är ändå rätt okej, det kunde varit värre ;)

Liknande trådar

Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: Sassy
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
903
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama