Visst var det skimlarna som var lipizzaner? Hängde inte riktigt med när de pratade, för de visade ett franskt ekipage samtidigt.

Alltså jag tycker fortfarande att det är segt... :o

Varför får man inte följa ett ekipage hela vägen i Slottskogen? Nu får jag ingen riktig känsla för nåt ekipage.

Alltså jag tycker fortfarande att det är segt... :o

Varför får man inte följa ett ekipage hela vägen i Slottskogen? Nu får jag ingen riktig känsla för nåt ekipage.
Man har nog inte kameror som kan följa hela vägen sas, och det skulle bli mycket transportsträckor så man gör som i terrängen typ och skiftar mellan ekipage i sändningen.

Man har nog inte kameror som kan följa hela vägen sas, och det skulle bli mycket transportsträckor så man gör som i terrängen typ och skiftar mellan ekipage i sändningen.

Vänjer mig kanske. ;) Men fälttävlan är inte lika otydligt, här snurrar de liksom runt i hindren och det är hopplöst att veta om de kör rätt eller fel.

Vänjer mig kanske. ;) Men fälttävlan är inte lika otydligt, här snurrar de liksom runt i hindren och det är hopplöst att veta om de kör rätt eller fel.
Grejen är ju att man inte måste följa den tänkta vägen, så har du inte stenkoll på var portarna i hindret så vet du inte ändå.

Grejen är ju att man inte måste följa den tänkta vägen, så har du inte stenkoll på var portarna i hindret så vet du inte ändå.

Men det är det jag menar! Jag skulle velat ha tydligare markerat (grafik med pilar?) vilken port de ska igenom härnäst, så jag kan se "nu tog de en smart sväng där" eller "där blir det knivigt om de ska till höger där egentligen". Nu sitter jag i soffan och har ingen aning.

Men det är det jag menar! Jag skulle velat ha tydligare markerat (grafik med pilar?) vilken port de ska igenom härnäst, så jag kan se "nu tog de en smart sväng där" eller "där blir det knivigt om de ska till höger där egentligen". Nu sitter jag i soffan och har ingen aning.

De har ju visat grafik på hur hindren ska tas? O noga påpekat att portarna ska tas i bokstavsordning.. svårt att göra det mycket tydligare tror jag.

Liknande trådar

Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
701
Senast: Sassy
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
903
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.