köpt träns, behöver stöd...

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
har precis inhandlat ett nytt hubertus classic rundsytt träns. skit snyggt men lite dyrt... 1400kr:cry: Inte fruktinsvärt mycket pengar men med tanke på att jag har köpt en ny sadel, stövlar och ridbyxor också nu så känns det lite halvkul... mår lite psykiskt dåligt faktiskt. funderar starkt på att lämna tillbaka det och köpa ett billigare, fast jag har ju alltid velat ha ett rundsytt.
så vad tycker ni??? Kan man få lite stöd så det kanske känns lite bättre... Tränset är ju aktiskt as snyggt.

Sv: köpt träns, behöver stöd...

har precis inhandlat ett nytt hubertus classic rundsytt träns. skit snyggt men lite dyrt... 1400kr:cry: Inte fruktinsvärt mycket pengar men med tanke på att jag har köpt en ny sadel, stövlar och ridbyxor också nu så känns det lite halvkul... mår lite psykiskt dåligt faktiskt. funderar starkt på att lämna tillbaka det och köpa ett billigare, fast jag har ju alltid velat ha ett rundsytt.
så vad tycker ni??? Kan man få lite stöd så det kanske känns lite bättre... Tränset är ju aktiskt as snyggt.

klarar du dig på dina resterande pengar så behåll tränset!! :) Tänk på vad länge det kommer hålla om man sköter det rätt oså.

letar själv nytt träns men tänkt vänta tills jag vet vilken sadel det verkligen blir :smirk:

Risken är att du aldrig känner riktig glädje över att ha det när du har väl har fått den där magklumpen. Om du försöker tok-spara ihop pengarna kanske du kan unna dig det med gott samvete om några månader istället. Och då kommer du att rida med det med stolthet! Lycka till med det du väljer! :-)
/nocke/

jag hade övervägt att lämna tillbaka det. tänk på att det är sommar nu, man kanske vill åka på nån typ av semester eller dylikt?!

Om du har ekonomi till att göra vad du vill (tex att köpa ett fint träns) och kan betala allt nödvändigt så unna dig tränset! Men det beror på varför du har ångst, är det för att du har kasst med pengar resten av månaden eller för att du tycker att du har spenderat för mycket på hästprylar? Om det är det senare så njut av prylarna och köp iget till hästarna nästa månad!

Det är ju jättefint! Har ett sånt själv (och kandaret). Klart du ska behålla det, ger ju mkt glädje..... ;)

Så får man heller äta knäckebröd. :p

använde det snabbt som f*n igår, så nu går det inte att läma tillbaka det.... :banana::banana::banana:

Känns lite bättre nu faktiskt.. hade jag bara lyckats få min gamla sadel såld också så hade det kännts kanon... Att det ska va så svårt att bli av med beg sadlar el det är bara jag som har problem med det???

men men, tränset blev jättefint på honom... han ser ut som en liten prins:love:

Äh, jag hade lätt behållt. det är skitsnyggt ju:d Behållbehållbehåll! :banana:

Hade du lämnat tillbaka det och köpt ett billigare så är risken att du ångrar dig efter ett tag och köper det rundsydda ändå också. Då blir det ÄNNU dyrare! Har hänt mig ett par gånger:angel:

knapplån

någon som har en bild på detta träns? haft fundering på att köpa ett sådant jag också. vill gärna se fler bilder på "riktiga" hästar och inte bara på fotomodellen.

hur bred är nosgrimman?

haha så har jag också gjort. :p lika bra att köpa det man egt vill ha från början!

nosgrimman är inte så bred, 3 cm. här är en bild på mitt, dock är det inte alls så rött som det ser ut på bilden, blev nog lite konstigt ljus... men det är den bilden jag har där det syns bäst så. :p

IMG_0407.jpg

har även kandaret i samma... anv som träns här. har köpt till en megabred nosgrimma nu men såhär ser originalet ut.

IMG_0424_edited-1.jpg

Så här ser det ut på min lilla prins.... Han ser dock väldigt loj ut men visst blev han fin i det....:love::love::love:

11159856.jpg
[/url][/IMG]

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 736
Utrustning Ja nu är det så att jag har hittat MITT träns som jag letat men inte hittat, men som sagt nu äntligen så har jag fått hem det...
Svar
13
· Visningar
2 830
Senast: palle
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 716
Senast: Hedwig02
·
M
Hästmänniskan Usch, sitter i ett moraliskt dilemma känner jag. Köpte en fantastiskt trevlig häst i höstas, hon är mysig och gosig. En snygg och...
Svar
18
· Visningar
3 990
Senast: miomio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka