Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har inget val. Det är den maten katterna vill ha. Men det är inte så mycket mat i en förpackning, så den kommer snart att vara slut.Jag hade bara gett det oavsett
Det kan verkligen inte spela nån större rollJa, jag har inget val. Det är den maten katterna vill ha. Men det är inte så mycket mat i en förpackning, så den kommer snart att vara slut.
Men ska till byn och köpa annan mat i morgon.
Passar bra till min tjockis med andra ord.Den brukar vara mer kalorisnål iom att äldre katter ofta är mindre aktiva.
Mina fyller 4 år i år och båda är kastrerade.Ibland är det även lägre proteinhalt. Jag hade inte gett ett seniorfoder till en ung och växande katt, men dina är väl ett par år och kastrater? I så fall hade jag tagit det de gillar och funkar bra på utan några större funderingar.
Mina fyller 4 år i år och båda är kastrerade.
Jag skulle ha köpt en stor förpackning Latz men det fanns inte så jag tog en liten så jag kunde ge katterna för maten var tvärslut hemma. Det var inte förrän jag skulle ge dem som jag upptäckte att maten var för +7 år. Annars samma mat som de brukar äta.