Kopior av knästöden till Wintec isabell...?

Carroo

Trådstartare
Hej!
Har en wintec dressyrsadel med de små orginal knästöden och skulle gärna vilja få tag i knästöd som är i den storleken som isabell werth sadeln har. Vet att man kan köpa wintecs större knästöd men undrar om någon vet om det finns kopior att få tag i? Vad kostar dessa isåfall?

Mycket tacksam för svar :)

Sv: Kopior av knästöden till Wintec isabell...?

större knästöd går att köpa i en butik som säljer sadeln

Jo det vet jag men jag var ute efter kopior av wintec stöden, tänkte att det kanske fanns något märke som inte kostade 400kr. Nu blev det wintec sorten ändå men om någon vet kopior så är det bara att skriva det:)

Ja det var den storleken som jag va ute efter som isabell werth sadeln har. Hittade inga kopior så det fick bli wintec ändå.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 533
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 794
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: VincentM
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
2 614
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?