Minnie

Trådstartare
Ska med stor sorg omplacera min hund o vill nu skriva ett ordentligt kontrakt mellen mig o de nya ägarna. Finns det färdigtryckta blanketter som vid försäljning av hästar? Vart hittar man det isf?

Sv: Köpavtal

Jag har kollat på deras hemsida men hittade inget. Vet du vart man hittar det? Måste man beställa eller kan man skriva ut från nätet?

Tror du måste ringa!
Fråga annars din uppfödare, h-n har kanske ett extra och h-n vill säkert veta att du placerar om din hund.

Senast ändrad:

Hunden är en Jack Russell o inte registrerad i SKK utan TBJRTC. Uppfödaren har jag inte haft kontakt med på många år. Men jag får väl ringa SKK annars får jag väl knepa ihop något själv.

Har inte TBJRTC köpeavtal?
Tror (vet inte säkert) att hunden måste vara regad i SKK för att man ska få deras.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 654
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka