Anna_
Trådstartare
Nu får ni hjälpa mig med för- och nackdelar på olika märken! Hästen som ska få en ny sele är en kraftig kallblodstravare. Mina krav är att det ska vara bra läder och sömmar, snabbkopplingar på skakelremmarna och så ska den helst vara helsvart. Snabb leveranstid vore också bra - jag behöver den i början på juli
För 6-7000 kr verkar det finnas massor med olika selar att välja på, men jag tycker att det är svårt att avgöra vad som skiljer. I tidigare trådar har "Ideal de lux" ofta rekommenderats, men jag hittar ingen sele som heter så - "Ideal maraton lux" hos selar.se är det närmaste, är det den som avses? Vill också veta om ni har några erfarenheter av såna här nya nylonmaterial, tex "Ideal WEB-TECH"
Kom igen och tipsa mig om era favoritselar
För 6-7000 kr verkar det finnas massor med olika selar att välja på, men jag tycker att det är svårt att avgöra vad som skiljer. I tidigare trådar har "Ideal de lux" ofta rekommenderats, men jag hittar ingen sele som heter så - "Ideal maraton lux" hos selar.se är det närmaste, är det den som avses? Vill också veta om ni har några erfarenheter av såna här nya nylonmaterial, tex "Ideal WEB-TECH"
Kom igen och tipsa mig om era favoritselar