Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror vi läser den smileyn olika + jag ville lägga in perspektivet för eventuella andra läsare av tråden. Det finns de som inte bryr sig om andra alls, tyvärr.Smileyn säger dig inget om att det kanske va lite ironi? Tror nog inte någon vill förstöra för någon annan med flit.
Som om inte de har råd med en Thailandsresa och få med sig vägglöss hem menar du?" Fin Jetson stol till salu, extra billig vid snabb affär"
Nej tyvärr, finns det inget gift man kan hälla på i förebyggande syfte? Är säkert rätt låg risk att få med vägglöss med något man köper men man vet ju aldrig.
Fast vägglöss är ju inte något som specifikt drabbar "fattiga" människor eller folk som på något vis lever skitigt. Det här var i sammanhanget ett rätt trist inlägg tycker jag, som om rika (och därmed "rena"?) människor inte skulle kunna få in ohyra.Just Jetson är väl inte de som vem-som-helst äger med tanke på att dom kostar mellan 15,000 och 30.000 styck som nya. Är det en ägare så skulle jag köpa direkt för rätt pris.