Jag har en hoppsadel & en dressyrsadel till min häst. Dressyrsadeln ligger jätte bra på honom men hoppsadeln däremot ikke:/ har lämnat in den på omstoppning flera gånger men aldrig fått den riktigt bra så jag har nu gett upp den sadeln och försöker sälja den nu och ist köpa en anan sadel som passar,har kollat efter sadlar på Strömsholms sadelmakeri & Lars bidemans & Glada hästen i spiltan men minst tio tusen skulle jag få ge för en begagnad sadel,känns inte som jag kan ge dom pengarna just nu
Har sätt på hööks att dom har massa sadlar i hyffsade priser,min fråga är om dom verkligen är bra? får man åka dit o låna hem ett par sadlar o prova? elr måste man åka dit med hästen? känns ju lite bökigt o lasta ut den på parkeringen där o prova ut sadlarna:S vill ju kuna prova hemma i lugn o även provrida i sadeln ro o sen anlita någon sadel expert.
Har sätt på hööks att dom har massa sadlar i hyffsade priser,min fråga är om dom verkligen är bra? får man åka dit o låna hem ett par sadlar o prova? elr måste man åka dit med hästen? känns ju lite bökigt o lasta ut den på parkeringen där o prova ut sadlarna:S vill ju kuna prova hemma i lugn o även provrida i sadeln ro o sen anlita någon sadel expert.
Senast ändrad: