Köpa dressyrsadel i Tyskland

F

Fakal

Jag har hittat en annonssida där de säljer stübbensadlar i Tyskland. Sadlarna är begagnade och de är mycket billigare än här i Sverige. Frågan är: Vågar man köpa en beg. från Tyskland? Hur blir det med frakt?

om det hade varit en ny så kanske..om jag hade provat ut en likadan hemma då förståss :smirk:

Frakten lär du få betala. Begagnade finns ju i sverige också så det hade jag inte köpt utomlands. Det kan gå kanon men du kan också få hem en sadel i betydligt sämre skick än det såg ut på bilderna.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
772
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
486
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 260
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobbet startar i morgon
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Pusseltråden