Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ang. systemkamera så känns det alldeles för avancerat än så länge. Dels är de (och alla tillbehör) tokdyra och dels kan jag inte fotografera.
Det finns en till tråd här på datorer där den här diskussionen egentligen ska vara. Där finns det iaf en bukare som har kameran...
Köpa digital kompaktkamera heter tråden!
DÅ spelar det ingen roll vad du fotar med, om du inte kan...
en systemare är bara mer avancerad när du väljer att denskall vaar det och du släpar inte med dig MASSOR med objektiv, antagligen har du oftast med dig ett favvisobjektiv.
nåja, var det inte denna som sussisuss köpte, skall kolla hennes tråd igen!
Om de håller beror mycket på upplösningen, med min gamla 4MP-kamera så har jag gjort bra förstorningar på A4 som funkar bra. Nu så finns det ju kameror med 10MP som räcker till lite till...
På det sättet är en långzoomare lätt eftersom man inte behöver tänka eller planera så mkt, det går att fota det mesta med det som är inbyggt.
Men vill man ha utvecklingsmöjligheter så ska man välja en systemkamera!
Fast jag tror nog att jag nöjer mig med en kompaktkamera i alla fall. Visst vill jag väl utvecklas, men en systemkamera känns verkligen för seriöst i dagsläget. Och skulle jag efter ett tag känna att jag gått om min kompaktkamera är det väl bara att sälja den, och skaffa en systemkamera då istället.