Köpa begagnade märkesgrejor

Sv: Köpa begagnade märkesgrejor

Går gör det alltid ;) Jag har själv ett döbert träns som jag köpt med ett stübben träns för totalt under 600. Men det är svårare. :laugh:

Det var inte så längesen jag köpte ett Hubertus-träns för halva priset på auktion, använt ett par gånger, mycket bra köp!

Sen måste jag säga att det faktiskt finns billiga grejer som håller bra kvalité, det gäller bara att hitta det.

Jag hade inte råd att köpa märkesgrejer när jag köpte häst i början, men de senaste 4 åren har jag succesivt bytt ut många grejer, till kvalitétsmärken. I våras sålde jag allt "gammalt" som det inte var nåt fel på och drog in många tusenlappar på det.

Jag vet inte vad som är dyrt och inte för dig, men ex CH har jag 2 träns i från som fortfarande är jättefina, kostade typ 300 spänn. Likaså Shire's täcken är bra trots att de inte kommer upp i Bucas/horsewares prisklass, så man får vara lite kritisk och om sig och kring sig. Lämnar tillbaka grejer som inte håller, oavsett prisklass.

Jo de e väl klart... Så kan man ju tänka...
Men jag köper nog inget som bara är modernt ett tag- knappt i kläder. Väldigt stilrent ska det vara... även om jag kanske skulle skaffat ett superblingat tusenkronorspannband om jag hade häst som passade i det....
Jag lägger gärna pengar på utrustning- men jag har det länge också....

Har du tid och inte måste ha grejorna direkt kan jag tipsa om Tradera..köpte själv ett nytt caprilli täcke för 300 värt 1500..:laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka