Konstnärstips tack!

R

Raderad medlem 6459

I vintras gick jag förbi ett galleri på Södermalm som hade en så underbart vacker skulptur. Jag gick in och pratade med dem om skulpturen och landade sen i att jag SÅ gärna ville köpa den men lät bli eftersom jag inte kände att jag kunde lägga 24' på konst just då. Sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på den och har varit förbi där igen, men den sålde snabbt och jag missade den.

Är det någon som har tips på var jag kan hitta liknande skulpturer? Den här var stor och tung och ordentlig och jag älskar hur man liksom ser rörelsen i hästen. Jag minns inte namnet på konstnären men ska gå tillbaka till dem och höra med dem om tips. Men så tänkte jag att jag kunde fråga här, kanske finns någon som har nåt bra tips om liknande skulpturer här på Buke :).

Bild på skulpturen:

IMG_2019-04-27 11:00:52.webp

I vintras gick jag förbi ett galleri på Södermalm som hade en så underbart vacker skulptur. Jag gick in och pratade med dem om skulpturen och landade sen i att jag SÅ gärna ville köpa den men lät bli eftersom jag inte kände att jag kunde lägga 24' på konst just då. Sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på den och har varit förbi där igen, men den sålde snabbt och jag missade den.

Är det någon som har tips på var jag kan hitta liknande skulpturer? Den här var stor och tung och ordentlig och jag älskar hur man liksom ser rörelsen i hästen. Jag minns inte namnet på konstnären men ska gå tillbaka till dem och höra med dem om tips. Men så tänkte jag att jag kunde fråga här, kanske finns någon som har nåt bra tips om liknande skulpturer här på Buke :).

Bild på skulpturen:

Visa bifogad fil 28827

@via gör fina konstverk - både hästar och enhörningar och annat

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 102
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 196
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 136
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Igår vaknade jag med lite smärta i knät som gjorde det svårt att belasta benet ordentligt när jag gick. Smärtan var så pass liten igår...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama