R
Raderad medlem 6459
I vintras gick jag förbi ett galleri på Södermalm som hade en så underbart vacker skulptur. Jag gick in och pratade med dem om skulpturen och landade sen i att jag SÅ gärna ville köpa den men lät bli eftersom jag inte kände att jag kunde lägga 24' på konst just då. Sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på den och har varit förbi där igen, men den sålde snabbt och jag missade den.
Är det någon som har tips på var jag kan hitta liknande skulpturer? Den här var stor och tung och ordentlig och jag älskar hur man liksom ser rörelsen i hästen. Jag minns inte namnet på konstnären men ska gå tillbaka till dem och höra med dem om tips. Men så tänkte jag att jag kunde fråga här, kanske finns någon som har nåt bra tips om liknande skulpturer här på Buke .
Bild på skulpturen:
Är det någon som har tips på var jag kan hitta liknande skulpturer? Den här var stor och tung och ordentlig och jag älskar hur man liksom ser rörelsen i hästen. Jag minns inte namnet på konstnären men ska gå tillbaka till dem och höra med dem om tips. Men så tänkte jag att jag kunde fråga här, kanske finns någon som har nåt bra tips om liknande skulpturer här på Buke .
Bild på skulpturen: