Konstigt kiss?

belladonnas

Trådstartare
Mockade i går i min hästs box. ( som jag gör varje dag iofs ) Men när jag hade tagit ur allt kiss var det någon jätte skum fläck på marken. Den var vit och kletig (såg kletig ut). Han har även börjat kissa väldigt mycket, vilket jag antar har med värmen att göra. Men vad är den där fläcken för något? :crazy:

20460137.jpg

Det såg ut såhär. Lite svårt att se kanske, men mobilen var inte riktigt på humör.

förlåt för flummig inlägg

Senast ändrad:
Sv: Konstigt kiss?

nu är ju bilden väldigt dålig, men det ser helt enkelt ut som koncentrerad ammoniak, men det kan ju vara nåt annat...

är du orolig så ring en vet och fråga, det är ju gratis att fråga!

Sv: Konstigt kiss?

det brukar se ut så i min valacks box, jag har dock bara sett det när det har torkat. men det ser ut som på bilden... men med en dålig bild är det ju svårt att bedömma

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 023
Hästvård Lite flummig rubrik, men det är såhär. Jag mockar mina hagar dagligen, i ur och skur, oavsett om det är någon av beteshagarna eller...
2
Svar
24
· Visningar
3 263
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
5 532
Senast: Dopy
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat