Kontakta läkare, so du själv föreslog, och berätta allt från diet, skräpmatsätande och mediciner.Så det är inte bara jag! Får nog sluta ta dom.
Tycker själv att jag får en "ilsknare" hunger om jag ätit mycket kolhydrater innan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kontakta läkare, so du själv föreslog, och berätta allt från diet, skräpmatsätande och mediciner.Så det är inte bara jag! Får nog sluta ta dom.
Så det är inte bara jag! Får nog sluta ta dom.
Nej, jag slutar med dom! Får kolla om det finns någon annan sömntablett. Jag har haft stilnoct tidigare, men inte fått dessa biverkningar då. Men nu verkar jag inte tåla dom, helt enkelt.
Har du testat Propavan? Jag fick det utskrivet när Stilnoct inte fungerade och jag spydde iaf inte av dem men det var fortfarande lite zombievarning dagen efter.
Fast du skrev det inlägget den 24 juli, det är inte jättelänge sedan. Om du svält din kropp så hårt och helt plötsligt börjar äta normalt igen är det inte alls konstigt att den säger ifrån med till exempel illamående. Förvisso skrev du att du mått illa sedan en månad tillbaka, så då är det ju definitivt under tiden du ätit så lite. Din kropp gav väl upp kanske?Men hörni - just den senaste tiden har jag inte alls ätit som jag har gjort när jag skrev inlägget, utan haft en liten paus i dietandet.
Annars skulle jag ju ha mått konstant illa hela våren och halva sommaren, och så var det verkligen inte.
Fast du skrev det inlägget den 24 juli, det är inte jättelänge sedan. Om du svält din kropp så hårt och helt plötsligt börjar äta normalt igen är det inte alls konstigt att den säger ifrån med till exempel illamående. Förvisso skrev du att du mått illa sedan en månad tillbaka, så då är det ju definitivt under tiden du ätit så lite. Din kropp gav väl upp kanske?
Bortsett från illamåendet: Ser du inte hur folk reagerar på din diet? Jag tycker det snarast låter som självsvält än någonting annat och oavsett om du mått illa under tiden eller ej är det farligt att fortsätta så. Jag hoppas att du inte kommer återgå till de vanorna igen.
Det är ingen som har reagerat.
Jättemärkligt att ingen reagerat tycker jag. Oavsett: 1200 kcal är per dag med förväntningen att man äter sju dagar i veckan. Du äter själv äter endast fyra dagar. Du går dessutom ner sex till ÅTTA kilo per månad, jag har aldrig hört eller sett nån rekommendera det.Det är ingen som har reagerat. Jag har noga koll, jag får i mig allt jag behöver och jag mår bra av att äta så. Folk säger att man måste äta minst 1200 kcal, men vad gör ett par hundra kalorier hit eller dit? Jag tycker inte alls att det är svält. Visst är det en sträng kosthållning, men inte farlig.