konstigt eller??

Sv: konstigt eller??

Ser rätt ut på den bilden ja, men det var ju inte den sadeln du frågade om?!
Samma tillverkare kan ju tillverka olika typer av sadlar..

Nja, jag tror de klantat sig och satt fendern fel. Pinsamt för tillverkaren om det nu är deras bilder.

kl

Det finns en del fel på sidan. Har ni kollat på bla bilderna på Western huvudlagen?

..serios och proffsig?

"bröstskölden"?

jag ar med kenneth jag...

det ar helt enkelt ett foretag som koper saker i bulk, saljer pa natet. Mest troligt ar att de inte vet vad som ar fram eller bak pa en westernsadel. ..sen tror jag nite ett piss pa "buffalo" lader, mojligen waterbuffalo da och sakert en stampel "made in india" nanstans med :angel:

Hahahaha!! Efter att ha tittat längre än 10s tar jag tillbaks min åsikt! :angel:

Det verkar helsnurrigt o tydligen vet dom inte vad som skrivs eller hur det ska va . Skrämmande :mad:
Tur jag har sadel redan ,jag köper nåt annat annars beg bättre kvalite :)

Senast ändrad:

Med tanke på att dom har schabrak bland westernutrustningen, kallar filtar för pad och visar bilder med sadlade hästar med bara en filt under tycker jag den känns sådär seriös ;)

HAHA, håna mig inte för att jag är lat och inte kollar ordentligt innan jag yttrar mig!! :rofl:
Vilka in i h-vete överpriser! 4500 spänn för ett par fula chaps!:eek:

Vilken seriös sida :-P "utan frans" ^^

Men de beskriver inte vilken färg, varför inte ta en egen bild på de utan frans eftersom det är de som faktiskt syns minst på bilden :-S

Är det någon som någonsin handlat därifrån?

Kollade deras villkor:
" Vid tvister som vi inte lyckas lösa tillsammans, rekommenderar vi att du vänder dig till Allmännareklamationsnämnden (ARN). Vi följer alltid deras rekommendationer. "

Bra reklam? Nja, tycker mer att de berättar att de är svåra att ha och göra med :-/

Senast ändrad:

Fast att de följer ARN brukar stå på de flesta sidor så det har inget att göra med att just de skulle vara svårare att komma överens med. Läs på några slumpvalda sidor så märker du att det brukar stå så.

Den är felmonterad. Det kan ju vara så att sadeln kom i delar vilket inte är helt ovanligt och då är det någon tomte som inte vet bättre som varit och fixat.

Tror den kom så, hur måttagern kunde missa det tala lite om kundskap av sina produkter.

Ett par Red Flags gick upp:
Material, Buffalo hide? Made in USA är det Raw Hide, Bull Hide, Oak Tan Leather.
Pris? Too Cheap! Chaps koster mer an sadeln!

Bewildered hit the Buffalo Hide......India :devil:

Rolig att du är tillbaka :bump:

Hej,

Alla bilder som visas på Horsemeup är bilder från respektive leverantör. Vi har över 20 000 artiklar och kan omöjligt själva ta foton på varje enskild produkt. Angående bilden det talas om så har det ju konstaterats att den är felaktig, vi har även påpekat detta till leverantören.

Sedan angående att saker och ting hamnar på fel sidor. Det är inte så att någon sitter och manuellt lägger detta fel. När stora lager skall läsas in i butiken så sker ju detta via exempelvis excel filer, det räcker att en rad i filen är kopierad fel av någon och så har vi ett fel. Detta är ju något som följs upp och korrigeras hela tiden allt eftersom nytt sortiment kommer. Detta har ju ingenting att göra med hur seriöst eller inte seriöst Horsemeup är som företag.

När det kommer till kommentaren angående Allmänna reklamationsnämnden. Detta är ju något de flesta butiker måste ha med i sina villkor, speciellt om man vill bli godkänd som seriös butik av exempelvis Trygg E-handel. Måste säga att jag är lite förvånad över hur detta kan tolkas negativt !? Det är ju för kundens trygghet och inte tvärtom !

Andreas
IT-tekniker @ Horsemeup.se

Hur skulle du uppfatta tex komplett.se om de hade hårddiskar under grafikkort? Satasladdar bland ljud och bild? Jag hade då inte handlat därifrån om det va fallet, ser ju ut som man får en hårddisk levererat istället för grafikkort.

Jag hoppas du förstår uppståndelsen lite bättre nu och att ni tar kritiken (tyvärr det som gjorts narr av) och försöker bättra er.

Sen kommer kvalité alltid diskuteras när det kommer till läder och häst.

/Kajsa

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 484
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 320
Senast: Sassy
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 308
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 070

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Barmarksdrag/canicross