Harbor
Trådstartare
Jackie, ETT 1,5 år har börjat bete sig skumt.Hon löpte för två månader sen, allt ok, och nu.......i måndag natt började vakandet. Hon gnällde och var orolig hela natten. Vi trodde hon hade ont i magen. På dagen fortsatte oron och gnällandet. Sov egentligen bara när hon var ensam hemma (antar jag), när jag var hemma följde hon efter hela tiden och la sig att vila i närheten. I mellanåt ylade hon som en varg. Ute eller nån annanstans än hemma, var hon helt normal och tyst. Dotterns marsvin i bur, ylar hon ibland emot och flåsar värre än vanligt in i buren.
Hon slickar oss onormalt mycket, speciellt mina händer, det tar aldrig slut. Detta beteende har nu pågått i 5 dagar.
Ointresserad av mat, men äter ändå till sist. Ointresserad av att leka som annars är nr 1. Avföring normal. Ingen mjölk eller svullnad i brösten. Inget bärande eller bäddande av något.
Nån som känner igen det här?
Hon slickar oss onormalt mycket, speciellt mina händer, det tar aldrig slut. Detta beteende har nu pågått i 5 dagar.
Ointresserad av mat, men äter ändå till sist. Ointresserad av att leka som annars är nr 1. Avföring normal. Ingen mjölk eller svullnad i brösten. Inget bärande eller bäddande av något.
Nån som känner igen det här?