Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet inte riktigt vad detta kan bero på, är det någon annan som har liknande problem?
Prova gärna med att rensa bort cookies, kanske det kan vara någon gammal "kaka" som trilskas.
Informera gärna om det löste problemet i så fall.
Vi rensade cookies igår. Jag är tvungen att hela tiden uppdatera. Tex så fanns den här tråden inte alls när jag gick in på Bukehjälp nu i kväll.
Jag kan nu avbryta prenumerationerna genom att trycka på avbryta och sen uppdatera.
Eftersom ingen annan skrivit att de har liknande problem är det mest troliga att felet ligger i din dator på något sätt.
Kolla att klockan på datorn går rätt (om den går fel kan man bli utloggad, direkt efter att man loggat in), rensa cookies, kolla att webbläsaren inte är konstigt inställd så att den inte uppdaterar sidan utan läser från cachen.
Om du använder windows, skaffa ubuntu eller se till att rensa datorn från eventuella virus eller annat som kan tänkas ställa till problem. Att byta operativsystem var lite av ett skämt, men rätt mycket allvar. Ubuntu är hyffsat lätt att komma igång med, och när man lärt sig var allt finns och hur det fungerar så anser jag att det fungerar bra mycket bättre än windows, i alla fall för de behov jag har. Jag spelar inte en massa datorspel på datorn.
IT & mobiler
Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.