Konstiga djur i träcken

mahlmt

Trådstartare
Jag hittade något som ser ut som djur i träcken till min häst. De är ca 3-4 mm långa och ljusa nästan vita med två spröt fram.
Antingen är det någon parasit eller så är det frö från ensilaget. Svårt att avgöra. Har försökt hitta om dessa djur finns men hittar inget.
Någon här som vet om några liknande parasiter finns?
// Linda

Sv: Konstiga djur i träcken

De ser ut som kräftdjur kan man säga. Men jag tror ärligt talat att det är frö/skal från ensilaget.
// Linda

Sv: Konstiga djur i träcken

Fro eller skal fran ensilaget ser val inte likadana ut allihop, eller?
Jag har en kansla av att det ar mask din hast har. Gor ett trackprob och fa svar, de ar inte sa dyra och det ar verkligen vart att veta.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 860
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
3 008
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 862
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka