Konstig kattmage!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Maddie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 183
M

Maddie

Jag behöver lite råd, min lilla Peppar har krånglig mage. ena veckan har hon fast avföring, andra väldigt rinnig, jag har inte bytt foder så det kan inte bero på det, eller? :confused: Det jag har fått för mig är att hon har magkatarr, kan katter ha det?
:confused: :confused: :confused:

Nog kan väl katter vara dåliga i magen ibland.
Är det en inne eller utekatt?? (Jag tänkte om han satt i sig nåt smaskens).
Mitt förslag är att du pratar med en veterinär och kollar så det inte är nåt allvarligt. Kanske är det bara en känslig katt du har, som behöver speciellt foder för känsliga magar!

Hon är snart 2 år och togs från sin mamma när hon var 12-13 veckor gammal.

Då vet jag inte vad det kan vara så kolla upp det hos vet. så fort du kan.
Hoppas det går bra!!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
624
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Utemöbler
  • Sommartid

Hund, Katt, Andra Djur