Konstig hälta.

MissourisTopsanna

Trådstartare
Ilo har blivit halt från "ingenstans" .. Någon som har en ide vad detta kan vara/bero på? Han har sprungit lite mer än vanligt nu senaste dagarna bredvid cykeln. Märkte av igår när jag cyklat till klubben med honom för att träna lydnad, inget märktes då han sprang bredvid cykeln, men sen när vi tränade momenten tyckte jag att han rörde sig lite orent fram. När vi cyklade tillbaka märkte jag inget. Efter några timmars vila hemma, ska vi gå på kissrunda och då haltade han ordentligt på vänsterfram. Och gör även det idag. :/ Kan det vara överansträngning och att det kommer fram när han vilat?

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 872
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka