Boll
Trådstartare
Jag har nyligen köpt en ny ponny som sällskap åt min 2-åriga hingst.(och till mig att köra med
)
Ponnyn är jämngammal och även han hingst för tillfället. Han ska kastreras ganska snart.
Nu till min fråga.
Jag är ju orolig att något ska hända när de släpps ihop, vill ju inte att de ska börja slåss och skada sig.
Idag har de fått träffas för första gången, ponnyn kom igår.
Jag lät dem stå i stallet i boxar bredvid varandra så att de kunde bekanta sig ordentligt.
De såg inte arga ut, men skrek, pep och sprätte med frambenen en hel del. Givetvis så tuggade de lite på varandra oxå.
Jag tog lite kort på dem som jag hoppas att ni vill titta på och ni som är vana vid sånt här och inte är lika fega
som jag, samt har lite sunt förnuft
, tror att det finns möjlighet att de kan bli kompisar och gå ihop om ett tag???
Så här såg de ut
Nasdaqs och Diplomats första möte
//Anna
Ponnyn är jämngammal och även han hingst för tillfället. Han ska kastreras ganska snart.
Nu till min fråga.
Jag är ju orolig att något ska hända när de släpps ihop, vill ju inte att de ska börja slåss och skada sig.
Idag har de fått träffas för första gången, ponnyn kom igår.
Jag lät dem stå i stallet i boxar bredvid varandra så att de kunde bekanta sig ordentligt.
De såg inte arga ut, men skrek, pep och sprätte med frambenen en hel del. Givetvis så tuggade de lite på varandra oxå.
Jag tog lite kort på dem som jag hoppas att ni vill titta på och ni som är vana vid sånt här och inte är lika fega
Så här såg de ut
Nasdaqs och Diplomats första möte
//Anna