Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag ska ge Jodopaxen en schans.. Det låter ju lite knasigt, men jag e öppen för nya saker. I allafall på kroppen.. manen och svansen kan nog behöva en omgång med Yes.. "Yes, diskar skinande rent"
är det verkligen inga fler som testat jodopax?
Det är drygt och klart jättebra! och det blir ett bra, vitt lödder också
och så är det ju inte fettlösande heller!
Verkar så knövligt att skrubba med yes ett x antal ggr och ha olika på kropp, man och svans.. och detta potatismjölet....
Jodopax har jag överallt och behöver bara massera in en gång.
Måste helt klart testa jodopax!! Men undrar lite över doseringen "en skvätt i en hink" hur mycket är det?
Om ni använder använder jodopax tänk på att det inte är miljö vänligt, så kontrollera så att det finns en avrinning med godkänd brunn eller dyligt. Om det kommer rakt ut i naturen kan det tex ta död på grodor, och många arter av groder är redan idag utrotnings hotade.
*Med risk för att bli halshuggen...*
Yes diskmedel är FETTLÖSANDE. Det används ju som bekant till att diska med, och är fettlösande för att man skall bli av med feta matrester.
Hästens päls innehåller ett naturligt FETT. Detta för att hålla hästen torr när det regnar, så att pälsen blir blöt, men håller vätan borta från själva huden. Fettet gör att hästen kan stå ute i regn utan att frysa ihjäl.
Fettlösande diskmedel tar bort fettet.
I say no more.
Jag använder grumme grönsåpa i hästens vita svans. Vitschampoo på benen och i manen.