lbb
Trådstartare
Jag kanske minns helt fel men visst har det funnits tråd/ar? till faderator om lbb och ett ifrågasättande hur det är möjligt @lbb får skriva här inne? att det beskrivits som trådar förstörts/ ni andra inte får diskutera i lugn och ro etc?
Är det egentligen rimligt att alla ( nära nog) går ihop och samman mot en användares sätt att skriva och diskutera? ska han uppfostras? till att passa in i ert önskade sätt?
Jag tycker det känns jättemärkligt och får dåliga vibbar alla mot en men det är väl bara jag?.
Jag ser också sättet att diskutera men lägger det mer på mig att lära mig än att gå in i grupp och kräva? ändring.
I övrigt för att knyta till trådstart så har jag sällan skrivit något i trådar med politik men läst och sett att det funnits de som flertal ggr kommit undan med fula personangrepp utan att bli bannade.
försiktigt, så du inte hamnar i siktet.. Det finns ju de som satt i system att skjuta på pianisten.
Men du behöver inte vara orolig, för så länge mellanmjölks- ligan inte består mer än av ett handfull individer så spelar det ingen större roll. Det finns ngr ämnen där du enligt "ligan" inte får ha en avvikande mening...då startar drevet. Att men är frustrerad brukar visa sig i uppmaningen - mata inte trollet Då har man, förlåt kvinna slitit ut de vanliga argumenten och tar till storsläggan.