Könsbyte på häst!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Dextrosol
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Könsbyte på häst!!

Jag är personligen mållös :p
Jag vet inte vad man ska säga faktiskt, jag skrattade lite åt, men jag tycker nog kanske att det är att gå lite långt :confused:
Jag vet inte, jag är mestadels mållös !!

- Gerswin har alltid varit mycket förtjust i föl, så det har synts att han verkligen skulle vilja bli mor, säger Maria.

Personligt frågetecken, hur vet man att HAN vill bli MOR ?
Hur kan man säga det?

Nej, jag är lite chockad..

Jag gick på det, crap !! :o

Bästa är ju kommentarerna under artikeln, alla som inte fattat att det är ett skämt... :rofl:

:rofl::rofl::rofl:

Men just Ridsport har väl inte haft aprilskämt förut?
Tänk vad fiffigt med datorer, går ju lätt att ta bort "petter niklas" på ett kort!
Gillade en av kommentarerna under artikeln: "vad bra, då kan hon ju bli betäckt med sig själv!" :rofl:

Jodå, förra året hade de photshoppat en bild med tre föl och hittat på att ngn märr fått trillingar.

Jag tycker att de är riktigt bra !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 066
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 666
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 925
Senast: Joro253
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka