Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara att han slakar med kondom. Har han provat en storlek större? För om jag har förstått rätt är det ngt m blodgenomströmning som hämnas med för liten. En större ”satsar” inte på samma sätt.
Fast det är väl ingen som hånar att en kille kan slakna med kondom, utan det är väl att det dras som en dålig ursäkt för att slippa använda kondom överhuvudtagetAlltså, jag känner ju en och annan kille som ofta slaknar med kondom, och det är riktigt jäkla oskönt att håna det. (Dock är det ingen av dem som gnäller om själva användandet, men det kan ju krävas lite "krångel" för att få det att funka.)
Och är en då rädd om sig så är det tvärstopp. Inte konstigt eller skammande på något vis.Kondomanvändande kan absolut innebära svårigheter och ska på inget sätt ses som ett icke-problem, givetvis. Det som får en att tro att en del män bara vill "slippa undan" är ju hur de uttrycker sig och inte är intresserade av att försöka hitta sätt som får skyddat sex att funka.
Den där oviljan och tvärnejet att ens försöka ha skyddat sex är inte jättesexigt, och även om man använder ex. femidom istället, så är frågan om man ens är intresserad av personen längre?
Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte använda kondom för det går inte utan de blir slaka. Enligt dem så har det aldrig varit ett problem då alla tjejer gått med på att köra utan..
Jag vill ha kondom första gångerna och ska man köra utan vill jag att vi är exklusiva + har testat oss innan. Är det bara jag som är såhär petig? Kör verkligen alla andra bara på? Ingen av de dessa killar har ens haft kondomer hemma, det trodde jag att man hade om man bjuder hem någon man dejtar..
Stå på dig, vill du inte köra utan så gör det absolut inte.Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte använda kondom för det går inte utan de blir slaka. Enligt dem så har det aldrig varit ett problem då alla tjejer gått med på att köra utan..
Jag vill ha kondom första gångerna och ska man köra utan vill jag att vi är exklusiva + har testat oss innan. Är det bara jag som är såhär petig? Kör verkligen alla andra bara på? Ingen av de dessa killar har ens haft kondomer hemma, det trodde jag att man hade om man bjuder hem någon man dejtar..
Min upplevelse är att det inte är själva användandet av kondom i sig när den väl är på som är grejen, utan allt innan. "Avbryta" det man håller på med, hitta en kondom, öppna, fixa och dona... Är man dessutom med någon helt ny så är man antagligen lite nervös och fumlig osv. Det är alltså inte själva kondomen i sig som är problemet utan allt runt om.Det borde ju dock inte ge effekten med att den slaknar? Penisring ger samma "åtstrypning" och har ju tvärtom effekten att ståndet håller bättre/längre.
Men det finns en massa män i alla åldrar som har problem med erektionen. Där kan kondom absolut vara en grej som gör att den med varierande svårighet uppnådda erektionen slaknar.Att det påverkar upplevelsen ja absolut, det tycker t.o.m jag som kvinna. Men att det ska vara så illa att det inte går, nä alltså nä. Mansbebis(ar).
Har använt kondom i snart ett år med min partner. Trötta småbarnsföräldrar med noll "spänning i livet" och det funkar ändå. Med en ny spännande partner man är supersugen på borde det verkligen vara en ickegrej.
Nej, verkligen inte!Jag vill ha kondom första gångerna och ska man köra utan vill jag att vi är exklusiva + har testat oss innan. Är det bara jag som är såhär petig?
Ähh bullshit på den!
Cry my a river typ. Det är bara att gilla läget och lära sig gilla kondom om man ligger med flera partners.
Dumpa!