kön på kattungar

Fillifjonkan

Trådstartare
Hur ser man egentligen kön på kattungarna?

Har haft helt klart för mig vilka som är honor och vilka som är hanar men nu tycker jag att alla har tuttar OCH pung. Någon snopp har jag inte sett.
Känner mig myyyycket dum!:o

Sv: kön på kattungar

Försök jämföra dem mot mamman om det går. Honor ska se ut som ett "i" och hanar som ":". Är du osäker, sätt ett könsneutralt namn så länge, tids nog visar det sig hur det står till. ;)

Jag antar att det där med kisseriet är precis som på hundar, hästar, kossor och andra fyrfotingar, att hanar kissar från mitten av magen och honor bakifrån så att säga.. kan ju vara ett sätt att kolla..

Hehe, det är inte riktigt så på katter.:D

Honor har som sol sa, som ett i och hanarnas som :.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
186
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
875
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 895
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar