Komprimerade mappar ogiltiga?

L

lotta_k87

När jag ska ladda hem teckensnitt till datorn så poppar det upp en ruta där det står "komprimerade mappar ogiltiga" . Det fungerar alltså inte att ladda hem teckensnitt :confused: ..
Förr har det ju alltid gått bra.
Vet nån vad problemet kan vara? :o
 
Sv: Komprimerade mappar ogiltiga?

har du skaffat ny brandvagg el sakerhetssystem pa din dator? annars kanske det ar det att du inte har ett program som kan oppna just den sortens komprimeringar? tex vissa fontar ar for mac o vissa ar for PC, sa om du laddare ner fel sa kommer du ha svarigheter att gora nagot med dem.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: cili
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
2
· Visningar
410
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 184
Senast: monster1
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 870
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp