Mirre
Trådstartare
När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde följa med i sagan och läsa själv samtidigt. En speciell signal visade när det var dags att vända blad. Jag älskade dem och det var så jag lärde mig läsa. När jag började ettan kunde jag redan läsa. Finns det något liknande idag?
4 åriga dottern kan de flesta bokstäver och siffror och kan läsa litegrann. Hon skulle älska att kunna sätta sig med en saga och lyssna och läsa samtidigt. Jag försöker läsa mycket för henne och ser till att hon sitter i knäet osv så hon ser och kan följa med. Men är ju inte alltid det finns möjlighet till det och ibland vill hon vara själv. Då vore det perfekt att ha något sådant.
4 åriga dottern kan de flesta bokstäver och siffror och kan läsa litegrann. Hon skulle älska att kunna sätta sig med en saga och lyssna och läsa samtidigt. Jag försöker läsa mycket för henne och ser till att hon sitter i knäet osv så hon ser och kan följa med. Men är ju inte alltid det finns möjlighet till det och ibland vill hon vara själv. Då vore det perfekt att ha något sådant.