Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min dator är på lagning nu så jag har tösens. När jag skriver i tex en mail adress om jag svarar på en annons så kommer datorn ihåg den om den börjar på b tex. Det gör inte min dator. Vart ändrar jag det?
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Skola & Jobb
Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Hundavel & Ras Jo jag instämmer helt! Tror det blivit lite ”inne ” eller hur man nu ska säga att vilja ha den jaktavlad varianten även om man inte vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.