Kommentarer ang fotoalbum :)

C

cissiny

Nu har vi äntligen fått upp ett enklare fotoalbum på vår hemsida - inga klickbara bilder ännu, och endast ett fotouppdrag (hundträff).
Vill gärna ha kommentarer :D

Mvh trött Cissi

PS. Höll ju på att glömma adressen... PoNy Productions HB - klicka på foto. DS.
 
Det var fint, men lite tråkit när bilderna är så små. Man borde iaf kunna förstora upp dom i popup eller något.
 
Jo, det var tanken - fast vi måste nog flytta hemsidan först. Utrymmet är något begränsat där vi har den nu. Sen borde jag nog förminska (eller åtminstone minska upplösningen - ligger på 100 dpi nu) småbilderna något. Skulle ju vilja lägga in alla fotouppdrag hittills i år - och det skulle bli rätt mycket...

Men upplägget verkar vettigt då? :)

Mvh Cissi
 
Flera jättefina bilder, gillar de milda färgerna (sommaren i all ära...). Saknar också klickbarheten men får väl vänta...

Bättre att se bilderna här tycker jag för ditt förra fotoalbum (du har kanske kvar det?) var väldigt segt ibland.
 
Tack!!! :D :bow: :D
Det var jättekul att fota - har inte fotat så mycket hundar innan dock... Men jag blev rätt nöjd i alla fall! :D

Funderar som sagt på att förminska bilderna (ligger just nu i 100 dpi och 100x150 ca), vad har du för upplösning på webben? Kanske skulle ha samma storlek (ca 100x150) men upplösning 75 dpi? Eller t o m 50 dpi?

Sen klickbara bilder (kanske inte alla, tar ju en himla plats) i ca 200x300? Eller 400x600? Upplösning?

Vill ju lägga ut en massa andra bilder också... Har flera hundra som jag vill lägga ut... :crazy:

Jo, Star Photo har fått fnatt... :mad:

Tack för synpunkterna! :D

Mvh Cissi (som inte hunnit maila :o :o :o)
 
Nu har vi lagt upp bilderna från lördagen, Åstorps Elitdressyr. Tanken är att ladda upp stammar på så många av hästarna som möjligt också - det tar ju dock tid... Just nu finns stam på Chatreuse och Don Manu. Synpunkter mottages gärna!
Framöver så ska Åstorpsdressyren från söndagen komma upp, lite andra tidigare fotouppdrag (inklusive hingstvisningar) samt de bilder som jag ska ta imorgon, i Hästhagen. Det är i alla fall tanken - vi har ju rätt mycket att göra...
Sen vill vi ju flytta hemsidan så att vi får mer utrymme, vill ju gärna ha med klickbara bilder och lite videos.

Vi har ett musikexempel, på en GP kür (förkortat) under "kür". Minns inte om det var Wansuela Suerte eller Wahajama som hade delvis samma musikval vid WC-finalen :D (denna kür gjorde vi för drygt ett år sedan).

Kommentarer om hemsidan, fotogalleriet, stammarna och kürexemplet är mycket välkomna! :D Adressen är som sagt http://fly.to/ponyproductionshb

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

C
IT & mobiler Vi ville egentligen inte ha några Excel-dokument på hemsidan, men nu verkar det bli så ändå... (Lång text nedan - för den som inte...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: cissiny
·
C
IT & mobiler Har ju inte fått ut mina nya bilder på hemsidan än - dels har vi ju lite ont om tid men sen har jag också funderat en del på hur jag...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: cissiny
·
C
Övr. Hund Hoppas att det är ok att jag lägger tråden här - har lagt en tråd på datorer om att jag gärna vill ha kommentarer om vår nya fotosida...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: Bebben
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 557
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp