Kolla personers inlägg

MissFideli

Trådstartare
Om jag söker på en persons inlägg, så får jag bara upp att jag måste vänta 15 sek. Ibland står det annat än 15, men jag måste alltid vänta. Kan alltså inte kolla vad andra har skrivit via denna sökfunktion. Nån som fattar :angel:

Och varför är det så?

Sv: Kolla personers inlägg

är det inte så att du precis har sökt då, och att du då måste vänta 15 sek innan nästa sökning?

kanske? =)

Så där brukar det bli för mig också ibland, men inte alltid.

Och nej, jag har inte gjort någon sökning precis innan när det sker..

Edit: Dock brukar det gå att få fram inläggen när jag väntat den tid som står. Men konstigt att det uppkommer från första början då jag som sagt inte gjort någon annan sökning innan,

Såblir det för mig med, även om jag inte ha sökt de närmsta 15 sekunderna :confused:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 444
Senast: Amha
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: Migo
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38