Kolla mitt nyförvärv!

flugskit

Trådstartare
I dag var jag och pojkvännen iväg och hämtade våran nya familjemedlem. Låt mig presentera Felix!!
AIMG_2229.jpg


A20060707007.jpg



Efter mycket om och men kom vi fram. Bilen rök ihop 200m från hundarnas hem. Som tur var så var svärföräldrarna med i en bil bakom, så då fick vi skjuts hem igen efter att vi hämtat hunden:)

http://i16.photobucket.com/albums/b11/weblink_/AIMG_2236.jpg

http://i16.photobucket.com/albums/b11/weblink_/AIMG_2239.jpg
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Det skulle va förbjudet att visa en sån där liten skit!
Sista bilden ba sötast, eller den andra.
Nej, den första. Nä, den tredje tror jag. Nä, den sista. Eller den...

:love:


:D
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Haha :D

Nu har han somnat i duschen. Han är en riktigt tillgiven liten prick, kommer alltid och kollar till en. Så när jag stod och sminkade mig kom han och la sig. Sen somnade han :D
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

I duschen av alla ställen? :D

Haha, söta hund då.
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

:love: :love:
Vad sugen man blir på hund nu!

Förresten, du skrev ny familjemedlem, vilken familj? Din, din pojkväns eller bor du och din pojkvän ihop? Haha lite irrelevant fråga med jag blev bara så nyfiken :D
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Men lägg av! :love: FINNS det nåt sötare än retrievervalpar? Och det där formatet känns mycket mer bekvämt än den där stora, inte fullt så dunbollsliknande, som ylat konstant i en vecka eftersom granntiken höglöper. Byta? :angel:
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Haha till o med jag som avskyr hundar tycker att han är söt :D
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Nejtack :angel:

Badbruden: Numer bor vi tillsammans, eller jag har "flyttat" hem till honom eftersom min mamma nästintill avslutat kontakten med mig för att vi skaffade hund. Hon tycker inte det var någon bra idé.
Därför räknas han som vår familjemedlem :)



Haha, pojkvännen höll just på att skrura. Då jagade Felix moppen, sen var det halt så han gled rakt in i väggen med huvet före. Gussenog vad söt han är :love: :D
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Det var det fulaste jag sett på länge! :eek:

;)
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

OMG vad underbartsöt han var! :love:

På tisdag får jag och familjen hem vår nya valp, längtar jag eller? :D
 
Sv: Kolla mitt nyförvärv!

Han var ju inte så lite ful :D

"Nyfördärv" passade bättre på våran valp som bet sönder precis allt han kom över:p
Nu är han 14-16mån och biter fortfarande sönder saker, men inte lika mkt:p
 

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 734
Hundhälsa hej jag måste bara få skriva av mig lite. Igår var jag med om något jag aldrig vill uppleva igen. Jag var på väg till Uppsala med bilen...
Svar
9
· Visningar
6 648
Senast: vallhund
·
Övr. Hund EFter två år kan jag nu återvända hit igen. Igår hämtade vi hem Cozmoz så nu är man äntligen med hund igen, som jag har saknat att ha...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Idag var vi i stallet, Hugo med som vanligt. (amstaffmix, 4 år). I hagen så fick han en stöt av staketet och spraing iväg, vrålandes...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp