Kolla Filmen!

Sv: Kolla Filmen!

Sicken nybörjare, måste ju hålla sej fast i hornet..............:D

Jag älskar den filmen!! :love: Farligt att lägga ut här, nu blir jag sittande framför datorn hela natten drömmandes om när man kanske är lika välsamspelt med sin egen häst....

Jösses! Min häst kan också springa så fort...även när jag inte vill!! :crazy:

haha, det känner jag igen :rofl:
det finns riktigt många häftiga videos på youtube bara man söker på western, barrel racing, reining o.s.v ^^

Senast ändrad av en moderator:

Kan lite i skritt och trav men galopp har jag inete vågat mig på än och ett reiningmönster- ne, skulle inte tro att tex. stopparna skulle bli så fina ...:crazy: ;) Hästen skulle nog tycka det var kul men frågan är om det skulle bli delad glädje ...:eek:

testade idag på min tinker, vi tog det lugnt men det gick.

det är ju inte omöjligt ser man ju..:P Ett bra exempel på bra kommunikation mellan ryttare och häst. Om man rider hästen endast med sitsen och inga händer som typ plockar in huvudet och försöker "samla" hästen, så lär man ju kanske kunna rida så kanske...eller inte.

Liknande trådar

Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 203
Western Jag använder inte FB och tänker inte börja igen med det. Men jag skulle gärna vilja ha folk online att bolla med, fråga saker osv. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
4 292
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 743
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar