Köldridå plast??

stallhh

Trådstartare
Vi ska bygga så hästarna kan gå in direkt ifrån hagen till sina boxar (gäller 2 hästar) när de vill för att äta och söka skydd då vi inte hinner få färdigt vindskyddet vi tänkt bygga strax utanf stallet. så vi ska göra större dörr,för de kommer att gå in genom gamla gödselstacksdörren, och för att undvika vinden och inregnande, så funderade vi på dessa köldridåer... vad kostar de? vem säljer det billigast? pm:a om man inte får skriva ut såna uppgifter. dörröppningen kommer att vara ca 1.50-2 m bred. behöver man beslag och sånt, eller kan man fästa dom mellan två brädor upptill?

Sv: Köldridå plast??

undrar precis samma sak.. vilken ridå är bäst? Hittat en på lantbutiken den som är 2 mm , någon som vet om den är bra?

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 474
Senast: Ajda
·
Däggdjur Bakgrund: 2 hanar nu 3 år flyttade hit i somras som sällskap åt vår nu 2 åriga hane,eftersom han gått ensam sedan vi tog över honom i...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: oz_joj
·
Anläggning Då nya människor ska flytta upp till stallet har jag fått i uppgift att förtydliga stallreglerna lite. Det står jättebra regler i...
2
Svar
20
· Visningar
6 373
Anläggning Jag håller som bäst på att skissa på hur jag vill bygga mitt stall - som skall byggas i en existerande gammal ladugårdsbyggnad - och har...
Svar
13
· Visningar
3 688
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V