Köldknäpp

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare lenizen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 788
L

lenizen

En av katterna har blivit totalt galen nu sen vintern och kylan kom på allvar :crazy: Han jagar saker som inte finns, studsar upp och ner över möbler och bord. Denna kisse är världens lataste och har så varit sedan han var liten (nu 2 år) och har alltså fått en totalförändring. Jag hoppas bara att det lägger sig snart för det är lite drygt med alla stora "råttor" som bara måste fångas. :D

Fler katter som förändras precis när vintern slår till?

Sv: Köldknäpp

Min blir tvärtom. Iofs leker hon mer vintertid, men det beror på att hon inte är ute lika mycket och får en enorm överskottsenergi.

Våra är ute nästan lika mycket. Eller Sigge, den omvända, är ute lite mindre men det är marginellt. Han brukar helst vilja ligga och sova i sängen eller på byrån framför elementet. Ju varmare desto bättre har han sett ut att resonera fram till nu.

Våran katt blir galen när det blir mycket snö. Han kan ju inte göra vad han vill så han hittar på så mycket konstiga saker han kan. Klöser på väggar, attakerar mattor, rejsar i hallen mm. Sen när han har tröttnat på det ser han jätte olycklig och lessen ut och ingenting duger som man hittar på till honom.

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min Calvin som bott hos mig sedan 2012 har aldrig blivit riktigt tam. Han går ut på våren och kommer in på hösten för att tillbringa... 2
Svar
25
· Visningar
2 662
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 827
Senast: Sassy
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 796
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka