Köksblandargrej?

S

Saril

Åh nu känns det som jag bombar forumet med trådar... Men hoppas jag kan få hjälp med det här också.

Så här är det i alla fall; jag saknar en grej på min blandare i köket. Och jag har ingen aning om vad det kan tänkas heta så det gör det lite svårt att hitta.

Min blandare ser ut ungefär så här
GenerateImage.ashx

Längst fram där vattnet kommer ut skulle jag vilja ha en sån där moj som man liksom kan vicka på så man kan t ex kan skölja ur diskhon lite lättare.

Är det någon som har en aning om vad jag babblar om?? :p

Sv: Köksblandargrej?

claes olsson.. strålsamlare brukar de kallas.. eller blandarmunstycke..
köp en med metallkopplingar, är det plast åldras den fort av hetvatten och går sönder efter ett halvår..

JA underbart, tack! "Strålsamlare med kulled" är precis vad jag är ute efter! Perfekt :)

nemas problemas :D
livet blir så mycket enklare med en strålsamlare med kulled, vadgjorde man innan dom uppfanns liksom? hehe

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Soapbubble
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 509
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka