Knyta långsjal

Badger

Trådstartare
La in den här frågan på vårmammor, men insåg att det kanske är lättare att få svar såhär.

Är det ngn som vet om det går att knyta en långssjal i vagga?
Kan inte hitta sådan knytning någonstans på nätet, bara för trikåsjalar, men det verkar knäppt. Ngn som har anvisningar isf?

Sv: Knyta långsjal

Jadå, du kan göra precis som med trikåsjalen. Enda du måste tänka på är att den inte stretchar lika mycket. :)

Så man får helt enkelt se till att inte knyta för hårt? :laugh: Bra då behöver jag nog inte köpa en till sjal.

Japp, jag knöt precis lika som med trikån och lade ungen i "ena" krysshalvan frampå. Fungerade hela sommaren när vi klippte gräs. ;)
Visade en kamrat principen oxå då de nyss fått världens sötaste lillskrutta. Men 11 kilos nästa-ettåring var ingen hit i trikåsjalen!! :D

Så då ramlar de inte ut när man lutar sig frammåt heller :D det låter ju extra bra.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Soapbubble
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 151
Senast: lizzie
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 338
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka