knutor i ögat.

C

cerrox

hörde om en sak som min kompis häst hade drabbats av, knutor I ögat!! låter inte allt för trevligt. men tydligen så hade veterinären inte trott att det vart någon fara med det, men opererade ju givetvis bort dom. fast nu tror veterinären att det kan vara något annat & dom har tagit mer prover nu & väntar på förhoppningsvis positiva svar.

det jag undrar är om någon annan har varit med om något liknande, att en häst fått knutor i ögat? isåfall undrar jag vad det var för knutor, godartad eller elakartad? opererades det bort? kom det tillbaka igen? hade hästen några problem med det?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 686
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 065
Hästvård Har en häst av större kallblodsras som dom senaste åren haft problem med klåda. Han är under fortsatt utredning av veterinär som är...
Svar
17
· Visningar
1 837
Senast: maddie202
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka