knöl på snoppen

H

hermitage

min valack har fått en knöl på mitten av snoppen vad kan det vara?:confused: först trodde jag han hade blivit biten av något men idag så jag att han fortfarande hade kvar den. har klämt lite på den för att se om han har ont men det hade han inte.
han är pigg och beter sig som han brukar. nån som har varit med om att innan ??hoppas det inte är cancer:(

Sv: knöl på snoppen

Det kan väl fortfarande vara ett bett?
Men om du är så orolig är det väl bättre att kontakta en vet.?

okej ska försöka smörja honom igen men de e ju inte lätt:)

Jag skulle kolla upp snarast om jag var du!
Håller precis på med rehab på min vallack som kom hem från kliniken
i onsdags efter total borttagning av hela penis pga cancer. Han fick
små "knölar" som till slut blev lite som blomkålsliknande.

Lycka till och jag håller tummarna för att ni inte behöver gå igenom vad vi gör nu!

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 853
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 273
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21