Y

Yellow_Dino

Mina copy / Paste knappar som går genom tangentbordet fungerar inte. Alltså det blir ingen reaktion när jag trycker på Ctrl + c eller ctl + v.. Är det något som går att ändra på? Jag har Win98 andra;)
 
Sv: knappar?

Eftersom tangenterna "c" och "v" tycks fungera (du skrev ju i inlägget) så prova med att använda den andra "ctrl"-knappen. Det finns ju två stycken, en längst ned till vänster och den andra längst ned till höger.
 
Sv: knappar?

Du kanske har spillt en cola i tangentbordet? :o Då kan det bli så! =)
 
Sv: knappar?

haha, nej:D här äter vi inte vid datorn! (Dinosen som sitter o äter popcorn :D )
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
438
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp